tisdag 16 april 2013

Gahaa!!

Okej jag behöver eran hjälp!! Vilken häst ska jag köpa??
                                                    Nr 1 Engelskt fullblod svart 890 sc
                                                      Eller:
                                                Nr 2 Engelskt fullblod brun-vit 390 sc
                                                    Eller:
                                               Nr 3 Danskt varmblod brun-vit Likadan som hästen på
                                                bilden ovan fast med knoppad man. 300 sc
                                                    Eller:
                                               Nr 4 Morganhäst brun med ljus man och svans. 620 sc
Kommentera vilken ni tycker jag borde köpa. Jag gillar alla. Sedan kan ni ge mig råd och förslag om dem 4 hästarna och vilken NI tycker jag borde köpa. (Star är Welsh partbred och en skäck)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar